Orolig - Örebro tisdag 21 oktober.

Hej.

Började dagen med ett besök på Örebro universitet.
Kollade upp förutsättningarna inför torsdagens föreläsning.
Salens storlek, tekniken mm.
Allt var helt ok.

Åkte till stadsträdgårdens café och fikade med en kille.
Mycket bra snack i en cool miljö.

Eftermiddagen ringde jag alla på min komihåglapp.

Jagat en kille på telefon och varit hemma hos honom.
Blir orolig när jag inte får kontakt.
Får fortsätta i morgon.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    


Kommentarer
Postat av: Annett

Jättebra föreläsning idag på Örebro Universitet! Mycket givande!



Mvh Annett

2008-10-23 @ 13:13:56
URL: http://nettplett.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hejsan! Tack för en mycket givande föreläsning nidag på Örebro Uni. Den gav mig otroligt mycket. Lycka till i framtiden! / Nathalie

2008-10-23 @ 14:10:52
URL: http://nattisbjorklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad komiskt -jag ville säga samma sak som Annett och Nathalie! Mvh Lovisa

2008-10-23 @ 17:55:42
Postat av: Mia

Med risk för att du får för mycket beröm. ( Kan man få det ? )

Din föreläsning idag var fantastisk o intressant. Ett svårt "ämne" med mycket sorg. De gav mig o alla 5 i vårt gäng, mycket.Även en del skratt. Vilket också är en viktig del av livet.

Det du gör i ditt jobb är kanonbra.

Lycka till med Afrodansen !

Ha det gott. Vi ses o hörs.

Kram o tack. / Mia

2008-10-23 @ 18:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0