Body jam på njoy - Örebro tisdag 23 september 2008.

Hej.

Började dagen med ett trevligt tre-partsmöte på frivården.
Vi gick igenom vad som hänt.
Killen jag är övervakare åt berättade sin historia och vad han vill framåt med sitt liv. Jag berättade kort min syn på saken.
Frivårdsinspektören ställde frågor.
Kaffe och bulle. Tack för kaffet, vi ses vid jul.

Hembesök. Snabbt möte, tjejen var genomförkyld.
Vi får höras på telefon. (vill inte bli smittad.)

Var ute på Örebro universitet och där träffade jag en gammal psykolog/terapeut jag hade när jag var på behandlingshem i börja på 80-talet.
Det var jättekul att återse henne. Många minnen att skratta gott åt.
Jag bokade också in en föreläsning för eleverna socionomprogrammet.
Återkommer med plats och tid om någon vill komma ut och lyssna.


Ett återbud. Vi bokade ny tid i morgon.

Avslutade med ett arbetsplatsbesök.

I går tränade jag Body Jam på njoy.
Det var grymt kul. Helt klart min grej.
Sköna moves till häftig musik.
Jag älskar det och längtar redan till nästa måndag.




I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    

Kommentarer
Postat av: Sara

Gillar att du ändrat teckensnitt. ;)



en som jag känner går socionomprogramet. Jag vill höra när du föreläser också! Skulle vara intressant. Skall fråga henne sen om hon tyckte det var bra. hehe!

2008-09-23 @ 22:28:01
URL: http://saraskrivermediver.blogspot.com
Postat av: Petra

Kul att andra får komma och lyssna. Är jätte intresserad även fast du redan varit hos oss på Ky- utbildningen. Jag lyssnar mer än gärna fler ggr på dig och ditt arbete. Väntar på tid och plats. // Petra

2008-09-25 @ 00:44:38
URL: http://littlepetra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0