Villa vägen ut Susanne - Örebro onsdag 29 april 2009.


Hej,

Kom en kille på morgonen och lämnade in begagnade sprutor.
Vi tog en fika och pratade lite om hans situation.
Han vet var jag finns om han behöver stöd.
Tack för att du tar ditt ansvar och lämnar in dina gamla sprutor.
Ska vidarebefordra dom till Infetionskliniken.



Var på Villa vägen ut Susanne och träffade en tjej.
Blev ett bra möte.

10 meddelande på mobilen vid lunch redan. PUH.
Bara börja ringa runt.

Lunch med en kille i gruppen.

Ringde upp Hornö (lvm-hem)som hört av sig på mobilen.
Ska besöka en kille där och se om vi kan göra något tillsamans när han kommer ut.

På kvällen var det Afroträning med nya spännande moves.
En ny tjej som är med i tjejgruppen var med för första gången.
Hon älskade det direkt.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du o familjen får en riktigt trevlig Valborg. Nästa vecka- en ny vecka med nya möjligheter.

Kram Mia

2009-05-01 @ 23:07:16
Postat av: Annsofie

hej hasse. fick i dag reda på något skrämmande! en gammal vän till mig har blivit "utvisad" från hans hemkomun ( filipstad) anledningen sägs vara att han ställt till med alldeles för mycke förtret osv. har aldrig hört talas om nåt liknande!! har du? jag känner mycket för denna kille då vi var tajta under flera år, samt jag har kännedom om hela hans tragiska uppväxt . om du har tid o lust skulle du kunna kanske hjälpa mig kolla upp detta?

2009-05-03 @ 00:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0