Örebro promotion - Örebro fredag 28 augusti 2009.


Hej.

En mycket bra och lärorik dag.

Började dagen med en Örebro promotionfrukost på O´Larys.

Bra med alla dessa företagskontakter som jag hoppas ska kunna ge jobb och praktik till dom som är inskrivna hos mig på Goodlife.

Pratade om snickarjobb/praktik 2010 med en kille.

Vi får se.

 

Sedan var det handledning/coaching med Göran Wickström från Wipro AB. (se länk)

En alldeles fantastisk och kunnig kille.

Jag är såååå glad att han tar sig tid med mig.

Han ger mig inspiration, kunskap och mod.

 

Efter lunch hade jag träff med Lotta som ska hjälpa mig med min administration och dokumentation. Hon har 25 års erfarenhet av detta.

Jag är mycket tacksam att ha så kunniga medarbetare.

Det gör att jag kan koncentrera mig på klientarbetet.

 

Imorgon blir det spinning mellan 10 och 11 på njoy.

 

 

I morgon blir det en bra dag.

Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                          

Kärlek och respekt.

Hasse Arvidsson

 

 

Hej.

En mycket bra och lärorik dag.

Började dagen med en Örebro promotionfrukost på O´Larys.

Bra med alla dessa företagskontakter som jag hoppas ska kunna ge jobb och praktik till dom som är inskrivna hos mig på Goodlife.

Pratade om snickarjobb/praktik 2010 med en kille.

Vi får se.

 

Sedan var det handledning/coaching med Göran Wickström från Wipro AB. (se länk)

En alldeles fantastisk och kunnig kille.

Jag är såååå glad att han tar sig tid med mig.

Han ger mig inspiration, kunskap och mod.

 

Efter lunch hade jag träff med Lotta som ska hjälpa mig med min administration och dokumentation. Hon har 25 års erfarenhet av detta.

Jag är mycket tacksam att ha så kunniga medarbetare.

Det gör att jag kan koncentrera mig på klientarbetet.

 

Imorgon blir det spinning mellan 10 och 11 på njoy.

 

 

I morgon blir det en bra dag.

Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                          

Kärlek och respekt.

Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0