Kärlek och respekt ska det vara så djävla svårt - Örebro onsdag 11 februari 2009.



Örebro onsdag 11 februari 2009.

Hej.
Var på häktet med kläder till en kille som sitter där så han kan ha något rent och helt på sig på rättegången.
Tack till häktespersonalen för hjälpen.
Tusen tack.

Ordnade med sekrettesöverenskommelse så jag kan hjälpa och företräda en kille på opiatteamet.

Lunchade med en tjej som gjort en fantastisk resa.
Jag blir glad och stärkt av att träffa henne.
Du är bäst.

Hembesök i Vivalla.
Såååååååå djävla kul att träffa dig i dag.
Du är upp och klart på gång.
Kul att höra dit sköna skratt igen.
Du har så mycket att ge. Så kom igen nu. Nu ska vi gå hela vägen.

Orolig mamma skickar sms om sin son.
Får tag på honnom. Det lugnar ner sig.

Åker till njoy och tränar Afrodans med några av killarna i gruppen.
Skratt, glädje och endorfin.

Kvällen avslutas med ett samtal från en kvinna som blivit grovt misshandlad.
Det finns inte ord att beskriva vidrigheterna med.
Känner bara avsky och hat.
Vi ses i morgon. Allt är avbokat dagen är din helt och hållet.


Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    


Kommentarer
Postat av: Zoran



Va ska jag säga...Tuff dag. För alla inblandade...

2009-02-11 @ 23:17:49
URL: http://brukare.blogspot.com/
Postat av: gunilla

jag trodde det va speciellt till mig,,ska det va så jävla svårt,,jag satt o läste mitt mejl o tänkte men gud har jag gjort nåt fel när du visade mig idag,,hahaha vart ett kvällsskratt..att jag e på väg upp är en del mit jobb o en del ditt,du har funnits jag är van att folk sviker,för vem e jag nu,,ingen,eller jag ska nog hitta henne som gömmer sig jag vet att det finns mycke tårar skratt bakom allt,,,,nu kunde jag se dig så arg som på teatern,,eller föreläsningen du berätta om,jag lever mig in sp lätt,så till mig får det max va björnes magasin så här dax, o bara skrek åt just mig ska det va så djävla svårt hahaha dampbarn.

2009-02-12 @ 00:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0