Grattis på födelsedagen - Örebro måndag den 12 januari 2009.

Hej.

Långt möte med en ”ny” tjej.
Vi hade först träff på Jakobsgatan och gick sedan på möte på socialkontor väster.
Beviljades tre månaders behandling hos mig till att börja med,

Två killar i gruppen har nu äntligen bestämt sig för att börja träna. Vi gick till njoy tillsammans och tittade på lokalerna och hejade på personalen.
Dom var riktigt taggade när vi gick därifrån.
Kul kul.


Efter lunch hade jag möte med en kille som fyllde år i dag.
Det blev kaffe och bakelse på Wasa konditori.

På kvällen skulle jag ha tränat Bodyjam.
Men jag hade tagit fel på tiden så gruppen hade börjat.
Lät mig övertalas att testa Aerobic dance med Anna Duberg istället.
Konditionsträning genom avancerad och dansinspirerade stegkombinationer. Sååååååååå grymt.
Discomusik och fullt ös. Jag var helt slut efteråt och endorfinet bara rusa runt genom kroppen.
Första men absolut inte sista gången jag körde Aerobic dance


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0