Du äger Jesper - Örebro onsdag 17 juni 2009.


Hej.
Förmiddagen var jag i Brickebacken och kollade posten åt en kille som sitter på anstalt.

Ringe runt lite till folk som ringt mig i går.

Pratade med en advokat om en överklagan till hovrätten och en felaktig häktning.

Lunchade med en av killarna på la Gondola.
Vi pratade om framtida jobb.
Han var på strålande humör.

Åkte ut till Frövi på hembesök.
Vi pratade om att bryta upp och hitta hem.
Skönt att komma ut på landet bland blomdoft, tystnad och flugor.
Blev bjuden på våfflor med sylt.
Gott, gott.

På kvällen var kill- och tjejgruppen på Örebro konsthall och tittade på  utställningen  MADE IN BERLIN.
6 olika konstnärer som alla bor i Berlin.
Som vanligt stod Jesper Blåder för en fantastisk guidning.
Han berättade om konstnärerna och deras verk.
Det smyger alltid in lite konsthistoria och lite om olika konsttekniker.
Lärorikt och engagerande.

Du äger Jesper.

Sedan avslutade vi med ett grymt afropass på njoy.
Vilken fantastisk avslutning på en skön dag.
Själen och kroppen fick sitt.

Känner mig mycket rik.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Mia

Oj vad mycket du hunnit med idag. En rik dag då med andra ord ! P ska till D hela helgen. Härligt för dom. Själv åker jag dit på söndag. :-)

Ha en trevlig midsaommar, hela din familj. Kram

2009-06-17 @ 21:08:59
Postat av: Sonny

Tjena Hasse! Har helt glömt bort att du skriver en blogg men idag slog det mig att du nämnde nåt om det i studion när du var inne, och jag måste säga att jag tycker det du gör är helt suveränt, måste vara guld värt för alla som vill ha hjälp att veta att en person som du finns nära till hands i alla situationer! Hoppas ni har det bra alla i familjen så ses vi i krokarna! //Sonny & Lisa Stardust Tattoo

2009-06-17 @ 22:05:18
Postat av: Anonym

Tusen tack Mia och Sonny.

Önskar er och era familjer en riktigt skön midsommar.

Kram Hasse

2009-06-17 @ 22:53:09
URL: http://goodlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0