Länsstyrelsen - Örebro onsdag 11 mars 2009.

Hej.

Började dagen med ett möte med Tommy Strandberg och Kent Karlsson på Beroendecentrum.
Vi pratade om Bruksrföreningens framtida roll.
Öppen och bra attityd på mötet.

Efter det träffade jag arbetsgivaren till en kille som går hos mig.
Vi diskuterade hur det gått och planerna framåt.

Möte på mottagningen.
En kille vars erfarenheter jag har stor respekt för.
Lärorikt och bra möte.

Åt lunch med en tjej som jag hade kontakt med för många år sedan.
Det har gått jättebra för henne så det var ett möte som gav energi och kraft.

Efter lunch var två representanter från Länsstyrelsen på besök.
Vi diskuterade min verksamhet.
Bra diskussion.
Blev påmind om att jag borde skriva om mitt sätt att jobba.
Vill verkligen skriva en bok.
Men var ska jag få tiden ifrån?

Avslutade dagen med ett Afropass på njoy med någras av killarna i gruppen och ca: 35 tjejer. Grymt.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0