HEMSIDAN KLAR

www.good-life.se

Har med hjälp av Liljedahl Communication äntligen fått till min hemsida.
Det har varit både roligt och inspirerande att jobba med dem.
Hoppas på fortsatta gemensamma projekt.

Det kommer fler saker på hemsidan.
Bland annat min böcker (så du kan läsa dom eller om du vill ladda ner dom.)


Har inte bloggat på länge.
Men nu.
Nu ska jag sätta fart på bloggandet igen.


I morgon blir det en bra dag.

Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.

Kärlek och respekt.

Hasse Arvidsso

Kommentarer
Postat av: Lotta

Förbannat snyggt Hasse!

Väldigt imponerande och roligt att det funkar med sidan. Du är värd all medvind nu efter lång tid med motgångar och motarbetande trångsynta myndigheter.

Ska genast länka till nya hemsidan och bloggen från min sida (som jag varit jättedålig på att uppdatera på sista tiden).

Zoran hälsar.

2010-04-26 @ 17:40:35
URL: http://lottathell.se
Postat av: Bnar Aziz

Hejsan mitt namn är Bnar Aziz och jag går på Lindeskolans gymnasuim i Lindesberg. Jag har hört talas om dig och jag och 2 vänner gör ett projekt arbete i just alkohol och annat beroende framkallande. Vi är jätte intresserade av att få intervjuva dig om du skulle vilja ställa upp. Om det inte är för mycket besvär kanske du kan ringa och berätta mer. som sagt intresset är stort. mitt nummer är 076-5609526. Tack på förhand!

2010-04-27 @ 10:51:11
Postat av: seppo

Tydlig,snygg och "lätt" hemsida om ett tungt ämne,hoppas du får många besök!



Allt gott!

Seppo

2010-04-27 @ 19:59:28
Postat av: Mia

Kanonbra ! Hemsidan blev jättebra ! Lika roligt är det att bloggen kommer igång igen ! Har saknat den.

Nått jag ev kan vara behjälplig i? Ja du vet, bara att höra av sig.

Ha det gott o hälsa familjen ! / Mia

2010-04-27 @ 21:05:10
Postat av: Maria Höglund

Grattis till Din fina hemsida! Den är lättnavigerad, upplevs "lagom" till sin utformning och ger en känsla av enkelhet - att det ordnar sig :-) Dessutom blir man glad av introsidan. Härligt! All lycka framöver.

2010-04-30 @ 09:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0