Oxelösund onsdag 13 oktober 2010.

Hej.
Precis kommit hem från Oxelösund.
Är nu klar där med mina föreläsningar 12 st.
All personal på SSAB, Oxelösunds hamn och kommunen. Sammanlagt ca: 2500 personer.
Det har varit fantastiskt. Känner mig nöjd.
Tusen tack till Oxelösund och det fantastiska bemötande ni gett mig.

Har kännt mig som en kung.

Tack till Holmbergs talare som gjort allt detta möjligt.

Stort tack till Christer och Birgitta på Folkets hus för ert stöd.

Det har betttyt mycket för mig.



Kärlek o respekt
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Carina

Du ska ha ett Stort Tack för en mycket bra, och tänkvärd, föreläsning om missbruk och dess "biverkningar"! Du fick mig att fundera på arbetssituationer MEN även hemmavid. Ibland tror man att man ska reagera på ett sätt för det är ju så man vet att man ska bete sig, så händer det något i ens närhet och man gör helt motsatsen!! Kan säga att ikäll har jag haft mycket tankar - bra tankar!

Ännu en gång - Bra jobbat för, i vart fall jag, tog åt mig...

2010-10-14 @ 00:22:55
Postat av: Ove Karlsson

Tack Hasse

nu vet jag lite mera om missbruk jag önskar att jag hadde vetat det för 15 år sen när min far levde han var aggressiv alkolist jag önskar att jag kunde hjälpa honom men jag visste inte vad jag skulle göra. Med respekt för dig från Ove

2010-10-18 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0