Oxelösund tisdag 28 september 2010.

Hej.

Sov gott och länge på hotell Ankaret i Oxelösund.

En föreläsning i dag 11.30 till 13.30.
Fullsatt folkets hus. 300 personer.
Min bästa föreläsning hittills.
Bra koncentration och närvaro.
Mycket bra publik.

Åt lunch på en kinakrog tillsammans med några av dom andra som jobbar med och runt föreläsningen. Dom visade mig den fantastiska betongkyrkan på toppen av ett berg.
Där låg hon och spanade ut över havet.
Mycket speciell.





Tog en promenad på stan.
Hittade ett loppis.
Där jag köpte en gammal bok-favorit.
Pris 5 kr.




På kvällen åt jag på Restaurang Polishuset.



Tack för alla glada och uppmuntande sms från er i Örebro.
Dom värmer och är ett bra stöd när jag står där på scenen.

Kärlek oh respekt
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hasse!!

Såg din föreläsning igår, tisdagen den 28/9 på tärnan.

Det var den bästa föreläsning jag varit på. Så himla intressant, hade kunnat lyssna på dig en hel dag!!

Verkligen toppen bra! Tiden bara flög iväg!!



Tack så mycket!!!

2010-09-29 @ 17:06:20
Postat av: Mats

Tycker att du gjorde en superbra föreläsning i Oxelösund! Tack!

2010-09-29 @ 18:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0