Oliver heter han- Örebro tortsdag 13 januari 2011


Hej.

 

Började dagen på mottagningen med ett mycket givande möte.

En av mina politiska idoler var på besök.

Axel Gislén, f d kommunalråd i Örebro.

 

(Axel Gislen och Göran Wickström)

Vilken man och vilka kunskaper.

Skulle kunna sitta i veckor och lyssna på honom.

Ett initiativ av Göran Wickström.

Tack för det Göran.

Det blev mycket bra diskussioner.

Naturligtvis fick han skriva sin autograf på Goodlifes wal of fame.

 

 

 

På kvällen var det killgrupp.

All mådde bra och var till freds med sig själva.

Vi planerar att åka på Svenska rallyt 2011.

http://www.rallysweden.com

Ska bli jättekul.

Har aldrig varit på rally förut.

 

 

Inlämnade sprutor.

Önskar jag hade nya att ge dig.

Förstår inte varför en smittad spruta är bättre en än ren.

 

 

En kille som gått hos mig en längre tid blev pappa till en son i dag.

Oliver heter pojken.

Jag önskar dig Oliver och din fantastiska pappa och mamma ett underbart och kärleksfullt liv.

 

 

I morgon blir det en bra dag.

Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.

Kärlek och respekt.

Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, vilka ord, så vackra, så sanna, så fina och fulla av kärlek <3

2011-01-13 @ 21:50:41
Postat av: johannes aka. geten

"Vikings never die! They go to Valhalla & regroup!"

2011-04-06 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0