Beachvolly och BB. 16/6-05

Hej.
Följde Alice till fritis sedan åkte jag upp på stan och köpte mig en sommarskjorta och hundmat.
11.00 var det dags för personalmöte där vi gick igenom ”våra” killar.
Några av killarna åkte med Marko och köpte billiga kläder i Vingåker.
Vi andra spelade beachvolly på Gumeliuskolan.
Det var riktigt roligt och jobbigt att springa runt i sanden.
På eftermiddagen hade jag besök på Jakobsgatan av en kille
som vill ha hjälp med sitt heroinberoende.
Vi ska ses igen och fortsätta vårt samtal.
På kvällen hade jag min vanliga Torsdagsgrupp.
Efter gruppen hälsa jag på Sami, Stina och lilla Minna på BB.
Tänk va vackert livet kan vara.
Dom var så otroligt fina och äkta. Bara glädje och förväntan på livet.
Jag tror inte man kan vara närmare det sanna livet än med ett nyfött barn i sin famn.
 

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0