Torra fakta 28/10-05

Hej.

Susanne
och jag träffade en av killarna och hans flickvän på Jakobsgatan
och pratade om livet och förväntningar på det samma.
Man sitter ner och delar med sig av det sannaste man har.
livet.

Jag älskar dessa stunder av sanna möten.
Det ger mig otroligt mycket.
Vi tittade också på en gammal videoinspelning från 1986
när Susanne och jag var med i ett TV-program
som hette ”Torra fakta” med Bengt Bedrup.
Ja herre gud, vad ska man säga.
Snart 20 år sedan och lika många erfarenheter sedan.
Ett gott skratt gav det åt våra frisyrer.
Sedan åt vi lunch tillsammans på Pitchers.
Älgfärsbiff med kantarell- och enbäsrsås.
Kroppen och själen har fått sitt.
På kvällen hade vi grupp.
Vi var väl alla lite fredagströtta.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: birgitta

Det vor kul att få se den filmen. Jag brukar läsa det du skriver, och har fattat tycke för det du visar här. Riktigt kul när någn lyckas ta sig fram i ett hårt klimat, tycker jag. Viljan är viktig, men stöd och att hjälpa varandra är viktig del, Bra jobbat av dej.

2010-12-06 @ 14:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0