Örebro Tisdag 24 April

Hej.

Tisdag 24 April
En kille fick förlängt med tre månader i dag.
Åkte till Nyhyttans behandlingshem på fm.
Hade med två av mina "ickepatienter".
En kille som blivit avslutad innan vi kände oss klara.
En tjej som inte fick börja hos mig.
Mycket bra samtal i bilen både på vägen upp och hem igen.
Föreläsningen gick bra och det blev en hel del intressanta diskussioner efteråt.
Nyhyttan är ett behandlingshem fullt av värme och medmänsklighet.
Ar alltid lika fylld av glädje och hopp efter ett besök där.
Har hunnit samla på mig 8 sms under fm.
Sätter mig och läser, lysnar och ringer upp.
Tack för all uppmuntran och stöd.
 Ser uppdrag granskning från Vetlanda på kvällen.
Jag gråter när den gamle manen berättar om Louis liggande på vedhögen.

FY FAN.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0