Örebro Onsdag 16 Maj

Örebro onsdag 16 Maj.

Hej.
Var på häktet i Örebro mellan 9 och 11.
Hälsade på tre killar.
Alla med sin historia, drömmar och hopp inför framtiden.
Alla tre väntar på domstolsbeslut.
Tungt att vänta och inget veta om sin framtid.
Får jag kontraktsvård och hjälp med mina problem eller blir jag inlåst några år.
Håller tummarna för vård.
Brunch med en kille och en tjej på Jakobsgatan.
Trötta.
Körde dom hem efter mötet.
Tillbaka till Jakobsgatan. Möte med en kille som kämpar och gör det djävligt bra. Jag är full av beundran.
Skickade sms och mejlat till några av killarna som går hos mig.
Alla undrar hur det ska bli med mottagningen.
?Vad politikerna sysslar med?.
?Kan jag göra något?
?Du får fan inte ge upp?

Ni kan vara lugna jag ger mig inte utan en rejäl strid.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0