Subutexnertrappning - Örebro onsdag 27 augusti 2008.



Hej.

Ung tjej söker upp mig på mottagningen och vill ha råd om hur man trappar ur sig från ett Subutexberoende.
Vi diskuterar och utbyter erfarenheter.

Lunch med Dusko och hans elev som också går i samtal hos mig.
Han gör ett fantastiskt jobb med dom killar han tar emot som elever.
Kul och lärorikt att jobba ihop med honom.

Eftermiddag på psykavdelning 1.
Två timmar i rökrummet.
(se bilder)

PS: PySaN hör av dig. Har raderat ditt nummer av misstag.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    


Kommentarer
Postat av: vivan

Vad är subutexberoende? snälla jag vet inte...är det bra att jag vet vad det är?

håller fast vid mina drömmar....kramiz:)

2008-08-30 @ 17:35:37
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0