Hallsbergs kommun - Örebro måndag 20 april 2009.

Hej.

Frukost hos Stina på folkets hus tillsammans med en kille i gruppen.
Sedan var jag med Zoran från Örebro brukarförening på Ria Dorkas och pratade lite med folk och förberedde oss lite inför ÖBFs årsmöte som vi ska ha där.
Fantastiskt arbete dom gör.
Jag är full av beundran.

Var förbi tidningen ETC och pratade lite om missbruksvården i Örebro.

Efter lunch var jag i Hallsberg på ett planeringsmöte med en kille.
Han vill åka till Nyhyttan på behandling.
Svar inom några dagar.
Får inte bli ett nej.

Tjejgrupp på kvällen.
Börjar så sakta ta form.

Sedan såg jag ÖSK spela ut Helsingborg och vinna med 2-0.
Dom är så grymt bra.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: gunilla

tack för gruppen...men jag kommer säga till själv om respekten att va tyst när nån pratar jag tappar lätt tråden,tack för att du finns,,du jag har kanske gjort nåt fel på min blogg kan du kolla det o skriva ja eller nej jag har klickat så jag vet inte om man kan säga nåt,,du fattar hoppas jag har svårt at förklara...kram igen,nu går jag till min fass...

2009-04-21 @ 17:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0