Nätverk - Örebro måndag 6 juli 2009.


Hej.

Möte på förmiddagen med en av tjejerna i gruppen och hennes mamma.
Jag informerad om hur jag jobbar.
Vi pratade om återfallsprevention och drömmar.
Det blev ett bra möte.
Känns viktigt att möta dem som finns runt patienterna.
Bygga nätverk.
Vi följer upp med ett nytt möte efter sommaren.

Mycket telefonsamtal.

På kvällen körde jag ett 60 minuters spinning pass på njoy.
Uppvärmning till Heaven's on fire och sedan öka vi.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja vi runt omkring är nog så viktiga. Nätverket är en viktig bit för många. Dessutom tror jag mig veta att även vi mår skit i detta. Japp det är en familjesjukdom, inte tal om annat. Och samarbetet mellan missbrukaren, behandlaren o familjen, den viktigheten kan inte nog poängteras.

Hoppas allt är bra med dig. D mår gott, jag mår skit.

Ha det bra o ta hand om dig. Kram.

2009-07-06 @ 23:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0