Örebro – Nyhyttan fredag 10 juli 2009.

Hej.

Klockan 8.00 åkte jag, Sofia från soc och Elisabeth från ”Villa vägen ut Susanne till Nyhyttan och hälsade på en tjej.
Vi diskuterade det som varit och planerade framåt.
Öppna och bra diskussioner.

Passade också på att hälsa på en kille jag känner där.
Han har gjort otroliga framsteg sedan han kom till Nyhyttan.
Så det var mycket upplyftande att träffa honom.

Lunchade med en kille som går i enskilda samtal hos mig.
Vi åkte sedan till Willys och handlade inför helgen.
Naturligtvis han vi med mycket prat om livet.

På kvällen var det bio med både kill- och tjejgruppen plus pojk- och flickvänner.
16 stycken var vi.
Det är otroligt kul att se allas glädje när man möts drogfria och på G med livet.
Vi såg Johan Falk – Gruppen för särskilda insatts.
Jag gillade den, några tyckte den var lite för seg.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Mia

Man blir så glad när man ser dessa framsteg ! Varm i både kropp o själ !

Ha en riktigt bra helg ! Kram

2009-07-11 @ 07:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0