Tung dag-Örebro torsdag 2 juli 2009.

Hej.

Tung dag.

Det är precis två år sedan Anders lämnade oss.
Inget är sig likt sedan dess.
Vi saknar dit skratt och ditt mod.
Efter brgravningen fick jag din stora Fikus av din mamma och pappa.
Den står innanför dörren till min mottagning.
Varje dag påminner den mig om dig och om att glädjas åt det man har och att bakom varje uniform finns en individ.
Vi minns dig i dag och alla andra dagar.



Killgrupp på kvällen.
Pratade om återfallssignaler.
Efter gruppen var en av killarna och jag på fotoutställning på slottet.
Många fina bilder.

Hittade också ny häftig OpenArt konst.



Kommentar till Calles kommentar i går.
Med stolthet tackar jag för din utmärkelse.
"Du är den första manliga BATIKHÄXAN i Sverige."
Glöm inte var ni läste det först.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                          
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: calle

ROLIGT att du blev glad för nomineringen--för det var faktiskt inte illa menat. men när fan kirra en heronist sig av att dansa AFRO o gå i killgrupp.

2009-07-03 @ 10:38:46
Postat av: Hasse Arvidsson

Nej du har rätt.

Jag ska genast göra som alla andra.

Pissprov och stigmatisering.

2009-07-06 @ 22:50:27
URL: http://goodlife.webblogg.se/
Postat av: annica

jag skulle gärna vilja ha dikten som du läste på Anders begravning. Jag kände honom sedan jag var liten,minst i 30 år genom min bror som saknar sin närmsta vän varje dag.



mvh

2009-07-22 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0