”Nu orkar jag inte mer” - Örebro måndag 16 mars 2009.



Hej.
Var hos revisorn på morgonen. BN revision.
Ska få mer hjälp av don.
All post dit så jag kan koncentrera mig på jobbet fullt ut.
Så jäkla bra.
Ett stort orosmoment är besegrat.
Fullt fokus på arbetet.

Uppföljningsmöte med soc.
Bra bemötande.
Känns som vi lugnt kan fortsätta på den inslagna vägen.
Tack.

Träffade delar av tjejgruppen på kvällen.
Sakta men säkert går vi framåt.

Kvällsms från en mamma.  
”Nu orkar jag inte mer”
”Jag vill inte mer nu”

Vill dig allt gott.
Varm kram och två dikter till dig.

Nattspegel

Nattens spegel
vänder bort ansiktet
när jag tvingas se
bakom orden.
Det blir svart
och glasskärvorna yr.
Morgonljuset
lyser upp det vita pappret.
Jag plockar ihop
skärvorna
och försöker förstå.
                          Hasse Arvidsson

Tårar är nycklar

Utan nycklar
kan man inte
öppna dörrar
utan våld.
                          Hasse Arvidsson


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0