Handledning - Örebro fredag 29 maj 2009.

Hej.

Började dagen med frukostmöte på Örebro promotion.
Träffade lite folk och pratade jobb och fotboll.
Hoppas på detta sett få kontakter som kan ge praktik och jobb åt dom killar och tjejer som är i behandling hos mig.
Vi fick också information om vad som händer i Örebro år 2010.
Ser spännande ut.

Resten av förmiddagen och lunchen hade jag handledning.
Jag vill verkligen tacka dig Göran Wickström för det engagemang och den tid du ger mig.
Jag mår alltid lika bra efteråt och känner mig full av energi och framtidstro.
Du gör skillnad.
Tusen tack Göran. (www.wipro.se)


We brinner det ett ljus för Alexander.

Tre nya och bra bloggar som jag varmt rekomenderar.
Se bland mina länkar.
 Mias blogg
 Parics blogg
 Rebeccas blogg

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack Hasse ! Kul att skriva blogg men är ovan. Kan inte detta med tex bilder/foton. Men går väl att lära sig. Tack. Ha en goo helg. Kram

2009-05-30 @ 08:45:30
Postat av: marie

hej, läst din blogg å skulle vilja ha kontakt med dig ang en tjej i stor hjälp. har du en mail adress?

2009-05-30 @ 18:13:32
Postat av: EvaP

Jag beundrar ditt engagemang, världen blir bättre med människor som du. Glöm bara inte bort dig själv i allt det du gör.



Kärlek!

2009-05-31 @ 23:50:55
URL: http://monkeytoys.com/evasfotodagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0