Hornö - Örebro torsdag 14 maj 2009.


Hej.
Börjar dagen med ett möte med på Beroendecentrums stab.
Diskuterade opiatprogrammets framtid.

Förlängt lunchmöte med en kille från Hornö och en personal därifrån.
Mycket trevligt möte och en god lunch på Vardagsrummet.
Vi pratade om vad en utsluss kunde innebär hos mig på min mottagning.
Det blev prat om skuld och förlåtelse.

Måste också kommentera den ANONYMA kommentaren som kommit på Exchange Supplies Örebro tisdag 12 maj 2009.
”menar du allvar med snubben  från Exchange Supplies?? Är du verkligen drogfri?? Om du är det, varför? är det inte bättre att du lär dig knarka på ett rent sätt istället? hur mycke sub äter du?”

Då var det igång igen.
Jag har varit drogfri i 24 år.
Jag dricker inte, knarkar inte och röker inte cigg heller sedan 18 år tillbaka.
Det är jag mycket stolt över.
Varför jag är drogfri?
Det har gett mig ett bra liv, två underbara barn och en fantastisk fru. (gifta i 25 år till sommaren)
Massor av vänner och en god sömn.
Efter som jag inte varit beroende av opiater så har aldrig subutex varit ett alternativ för mig.

Vad det gäller Andrew Preston, Exchange Supplies.
Så lärde jag mig mycket om situationen i England.
Därmed inte sagt att jag står för allt dom företräder.
Det var dessutom en mycket trevlig kille.

Jag läser just nu en bok av Göran Hägg om Mussolini. En studie i makt.
Jag hoppas du nu inte tro att jag är fascist för det.

Att bara lyssna på jagsägare och folk som tycker exakt som en själv leder inte tanken framåt.
Våga möt din egen övertygelse.

Du får gärna träda fram och säga vem du är och inte gömma dina grova anklagelser bakom feg anonymitet.
I fortsättningen lägger jag inte ut dina anonyma påhopp.
Står för vem du är.
Önskar dig allt gott. Mvh Hasse Arvidsson

    
I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Mia

Påhopp o förutfattade meningar...Inget att lägga energi på. Speciellt när man inte ens vågar stå för det man säger/skriver. Där passar uttrycket :Stor i orden, liten på jorden.

Ha det gott. D o P hälsar så gott.

Kram från oss.

2009-05-14 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0