Prinsestårta och Akutpsyk - Örebro onsdag 25 november 2009.

Hej.

 

Jobbat med Lotta hela fm.

Vi har styrt upp all min dokumentation.

Nu finns det vårdplan, genomförandeplan och fortlöpande anteckningar.

Det känns mycket bra.

Lotta ditt arbete är ovärderligt för mig.

Det ger mig ro så jag att koncentrerar mig på klientarbetet.

 

 

Hade grupp med killarna.

Vi firade att en av killarna blivit pappa till en underbar lite prinsessa.

Prinsesstårta, cigarr och kaffe.

 

Efter gruppen åkte jag på ett hembesök.

Det var rena katastrofen.

Fick baxa in han i bilen och köra ner till akut-psyk.

Snabba vändningar minst sagt.

Vill tacka för ett trevligt bemötande.

 

Väl hemma bjuder grannarna på sushi.

Sååååååååååååååå gott.

Kanonavslutning på en händelserik dag.

 

 

I morgon blir det en bra dag.

Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vilket otroligt innehåll dina dagar har Hasse.

Måste vara tungt ibland men ge mycket tillbaka.

2009-11-28 @ 10:39:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0