FAME-kväll - Örebro onsdag 7 oktober 2009.

 

Hej.

Dagen började med ett hembesök där barnet stod i fokus.

Bra möte.

Barnperspektiv.

Alltid lika viktigt att ha.

Vi ses snart igen barnhandläggarna från soc, mamman och jag.

 

Ny kille på besök på mottagningen.

Pratade om förväntningar på behandlingen och möjligheter att uppnå dem. Hörs igen nästa vecka.

 

Lunchade med två tjejer och en kille som alla går hos mig.

Trevligt att ses över en lunch.

Det blir bra diskussioner.

 

Var och fixade biljetter till FAME premiären på fredag.

Ska gå med tjejgruppen.

Först ska vi till njoy och kör deras FAME pass mellan 16.30 och 17.30. Sätter några sköna FAME moves, duscha, köpa lite godis och sedan glida in på premiären.

Kan det bli bättre start på helgen?

 

Träffade Maria Watkins från Liljedal Communication AB. (se länk)

Dom ska göra min hemsida. Äntligen är jag på gång med en hemsida.

Dom är så proffsiga.

 

 

I morgon blir det en bra dag.

Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.

Kärlek och respekt.

Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0