Grogg - Örebro måndag 28 september 2009.

Hej.

Började dagen med ett vårdlag på Beroendecentrums opiatmottagning.

Bra vårdlag med en avspänd och resonerande atmosfär,

 

Träffade föräldrar på mottagningen.

Hörs igen i morgon.

 

Körde en kille till Salberga anstalten för egen inställelse.

På hemvägen till Örebro blev jag lite dåsig och törstig.

Såg till min glädje att killen lämnat en 50 cl coca-cola i bilen.

Ibland har man flyt.

Öppnar och tar en klunk.

FY F-N.

Spottar rätt ut.

GROGG.

Ha ha ha…

Första alkoholen på ca: 25 år.

 

Eftermiddagen hade jag möte på Liljedal Communication.

(se länk)

Vi ska tillsammans göra min hemsida.

Det var ett mycket inspirerande möte.

Känner ett stort förtroende för deras kunskap och engagemang.

Äntligen är det på gång.

 

PS: Mattias. mejla mig ditt telefonummer. [email protected]

 

I morgon blir det en bra dag.

Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.

Kärlek och respekt.

Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0