Oxelelösund - måndag 27 september 2010.

Är i Oxelösund för att föreläsa för anställda på SSAB, Oxelösunds kommun och Hamnen i Oxelösund.
Det är ett samarbete med Holmbergs talare och Goodlife.

Sammanlagt 10 föreläsningar.
5 föreläsningar denna vecka och i dag började det.
Samtliga föreläsningar på folkets hus. 200 – 300 personer åt gången.



Första föreläsningen mellan 8.00 och 10.00.
Hem till hotellet och sov mellan 10.30 och 11.30.
Lunch mellan 11.30 och 12.30.
Sov igen en stund.

Andra föreläsningen för dagen var mellan 14.00 och 16.00.

Föreläsningarna gick bra.
Bra gensvar från publiken.

På kvällen åkte jag till Ramdalens Sportcenter och körde ett 60 minuters spinningpass.
Skönt att rensa ut och köra sig helt slut i kroppen.




Nu ska jag gå och lägga mig.
Känner mig mycket välkommen och omhändertagen här i Oxelösund.

Tack alla ni som lyssnat och hjälpt till i dag.

Kärlek och respekt
Hass Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Markus

Tack för en bra föreläsning var på den från 14.00-16.00

Kom hem och berätta för min sambo om föreläsningen, senare på kvällen kom min Sambo hem och berätta att hon tog fotot av dig på cykeln. ;)



Keep up the good work!!

2010-09-27 @ 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0