Det ger mig mod att gå djupare och djupare - Örebro lördag 3 december 2011.

Hej.

 

Har inte bloggat denna vecka.

Jag ber om ursäkt.

 

Har varit helt uppslukad av mitt diktskrivande.

Tänker dikter, ord, meningar, känslor, händelser.

Är långt hemifrån och ändå väldigt närvarande när jag väl skriver.

Läser in meningar på mobilen, skriver på små lappar.

Samlar.

Allt är inte muntert som dyker upp.

Ledsamt men utvecklande att titta på.

 

Fem år sedan sist.

 

Jobbar på dagarna – skriver på nätterna.

Sitter med mina block i sängen.

Försöker lägga ner år av sköldar för att komma åt att se och känna efter.

 

Tacksam att ni läser.

Det ger mig mod att gå djupare och djupare.

 

Dikt varje söndag här på min blogg.

 

 

 

Håll fast vid dina drömmar.

Kärlek och respekt.

Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Angela

Du ska gör det du är född till att göra !

2011-12-04 @ 10:27:21
Postat av: Hasse Arvidsson

Försöker förstå vad det är. Hoppas jag aldrig riktigt förstår det utan alltid kommer att fortsätta söka.

2011-12-04 @ 10:37:57
URL: http://www.good-life.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0