Zencoaching by Raphael - Örebro fredag 18 november 2011

Hej.

 

Började med att dela ut Antabus till en kille.

Pratade jobb och framtid.

 

 

Lång och härlig frukost på Brogrens veranda med Stefan A.

Vi pratade om familjen, behandling, drömmar och stopp.

Mycket givande.

 

Fikade med en kille på Wasa.

Arbete och framtid stod på agendan.

 

 

Snabbt och viktigt möte på Goodlife med Arbetsförmedlingen och en kille som går hos mig.

Vi drog upp riktlinjerna inför ett möte med en arbetsgivare på måndag.

 

 

Avslutade dagen med ett fantastisk möte med Raphael som är Zencoach.

Blev coachad och hittade min kropp och andningen och förstod att detta är mycket viktigt för mitt välbefinnande.

Kroppen är min vän och vänner är man rädd om.

SoulSense coaching

 

 

 

Håll fast vid dina drömmar.

Kärlek och respekt.

Hasse Arvidsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0