Ängsbacka - Zen Coaching - 19 - 23 oktober 2011

Hej.

Hemma efter första delen av fyra på min väg mot ZenCoach.

Del 1 - Relaxing Into Being med Kåre Landfalt.

Fantastisk människa.

Se mer på: http://www.zen-coaching.com/

 

Det har varit fem helt fantastiska och underbara dagar.

Precis vad jag och Goodlife behövde.

Känner att jag är jordad igen.

 

Jag har prövat på olika metoder att meditera, dansat flera gånger om dagen, sjungit, lärt mig massor om mig själv, fått fantastiska verktyg att använda i mitt arbete, leget på en filt tillsammans med ett norskt leende och titta på molnen och pratat om döden och det inre ljuset, legat under mitt barndomsträd och känt värmen från solen helt utan rädsla, full av tillit, glädje, kärlekoch hopp. Längst upp i trädet satt min nya lekkamrat och log lika lycklig hon som jag.

Det bästa av allt.

Jag kan gå till dessa platser och stunder precis när jag vill.

 

Ätit gudomlig vegetarisk mat full av kärlek och omtanke.

Tillagad i Ängsbackas kök.

 

Men framförallt har jag många ny och kärleksfulla vänner.

 

Jag är bara så djävla lycklig.

 

Längtar redan till februari när utbildningen fortsätter.

 

Här är lite bilder från Ängsbacka.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bara en bild på en människa. Osho.

Bilder av dom andra 36 på kursen bär närmast hjärtat.

 

I morgon blir det en bra dag.

Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.

 

Kärlek och respekt.

Hasse Arvidsson

 


Kommentarer
Postat av: Henning Carlsen

Kære Hasse



Af hjertet tak for alle dine smukke ord, for billederne og især for dig.

Det har været magiske dage, og jeg tror, magien kan fortsætte til vi -forhåbentligt alle - mødes igen til en refill i februar.



Courage og kærlighed

Henning

2011-10-25 @ 07:01:45
Postat av: Hasse Arvidsson

Tack det samma Henning. Ja det var verkligen magiskt. Ses i februari.

2011-10-25 @ 18:03:17
URL: http://www.good-life.se
Postat av: Ingunn

Hasse

Du sitter i mitt hjerte, avslappet og smilende. Av og til reiser du deg opp og danser litt. Så legger du hendene sammen foran brystet og bukker til en usynlig person du ser foran deg.



Takk for at vi møttes :)

2011-10-25 @ 18:47:36
URL: http://mindo.blogg.no
Postat av: Hasse Arvidsson

Stor varm kram till dig Ingun för dina fina ord.

2011-10-25 @ 20:47:11
URL: http://www.good-life.se
Postat av: Karma

Vad fint du skriver! Tack fiiiina! <3

2011-10-28 @ 10:07:03
URL: http://www.twitter.com/karmapriya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0