Isabell Landström - Göran Wikström - Örebro fredag 16 september 2011

Hej.

Morgonmöte på Goodlifes mottagning med min vän och mentor Göran Wikström

(du är ovärdelig för mig och Goodlifes framtid)

och Isabell Landström Programdiriktör Social välfärd.

 

Vi diskuterad missbruksvården, ramar, Goodlife, utvärdering mm.

 

Mycket intressant och lärorikt möte. Vi ska ses och höras snart igen.

 

Ser jag fram mot.

 

 

 

Gatuterapi mellan 10.00 – 13.00 på muren vid Nicolaikyrkan på

 

Stortorget i Örebro. När jag kom dit klockan 10.00 satt tre stycken och

 

väntade på mig och så fortsatte det. Spännande möten.

 

 

Efter Gatuterapin åkte jag upp till Beroendecentrums vårdavdelning

 

med säsong 1 och 2 av Sons of Anarchy till en ungen kille.

 

Hoppas det hjälper och underlättar så han orkar vara kvar över helgen.

 

Han behöver verkligen landa där.

 

 

Många samtal och meddelanden i mobilen.

 

I morgon blir det en bra dag.

Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.

 

Kärlek och respekt.

Hasse Arvidsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0