Örebro måndag 5 september 2011

Hej.
Dags att börja blogga igen.
Facebok har tagit allt för mycket tid från bloggen.
Slut med det nu.

Började dagen med att besöka en kille på häktet i Örebro.
Vi pratade om framtida planer så som samtal och Antabus.

Väntrummet på häktet i Örebro.

Åkte sedan vidare till Beroendecentrums vårdavdelning.
Vårdlagsmöte.
Läkare, sjuksköterska, folk från Hallsbergs kommun,jag och patienten.
Svåra och tunga beslut.
Vi hörs i morgon igen för fortsatt planering.

Entern till Beroendecentrums vårdavdelning.

Ner till mottagningen och hjälpte en kille att skriva en ansökan om bostad som vi ska skicka till olika bostadsbolag.
Vi håller tummarna.

Lunch på soc-Caffet.

Ett sista möte för dagen på mottagningen.
Far och son.
Båda med beroendeproblem.
Ska höras i morgon igen.

Avslutade kvällen med ett spinningpass på Njoy.
60 minuters fullt ös.
Känner sig skön och lätt i kroppen efteråt.
Skulle inte klara av mitt jobb om jag inte fick spinna ett par gånger i veckan.
Tack Njoy och alla mina spinningkamrater.


Njoys cyklar. Hatar cyklarna och älskar smärtan.


Kärlek och respekt
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0