Mats Mogren 12/12-05

Hej.

En lugn fm.
Besökte två killar på deras arbetsplats.
Lunch på IL Capporccino där min vän Carmello var tillbaka efter en tripp till Italien.
Enda problemet med honom är att han håller på Juventus.
Fiorentina är mitt favoritlag.
Han är alltid lika glad och positiv.
Efter lunch hade jag handledning med Mats Mogren från Göteborgs psykoterapiinstitut. (Se länk )
Han är otroligt duktig och har förmågan att delge sina kunskaper på ett begripligt sätt.
Du är guld värd för mig.
Måndag kväll betyder Inteferonspruta (Se länk – Hepatit C) och dålig nattsömn.
Har dessutom börjat tappa hår som en biverkning.
Inte så mycket men ändå obehagligt.
Tur att det bara återstår 5 veckor nu.
Ska bli skönt att slippa detta gift.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Mats E J

Hej, Hasse!

Hoppas läget är bra med dig och familjen!
Såg just att du är Fiorentina-fan! Själv håller jag på Inter sedan många år. Två anrika italienska klubbar med svenskanknytning: Bl.a. Kurre Hamrin och Jonas Thern för Fiorentina och Nacka Skoglund och Bengt Lindskog för Inter. Till min glädje spöande Inter Milan med 3-2 nu senast i derbyt på San Siro. Och samtidigt hänger mitt andra lag Tottenham Hotspurs fint med i toppen i Premier Liegue... Det känns la gött!
Kul att din son tränar boxning på Örebro Boxningsklubb. Känner Kamran Kabinejad lite grann från min tid som motionär på BK Kelly, och det är verkligen en kalaskille...
Ha det gött, ös på och hälsa familjen från Anne & mig!

2005-12-15 @ 22:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0