Tro., hopp, kärlek och lite skitsnack 21/12-05

Hej.
Känner mig lite bättre i dag.
Har ätit och börjar så sakta komma i gång igen.
Fick ny medicin av doktorn i dag TrioBe.
En B-vitamin. Eller flera i en tabblett.
Annars en seg dag.
Märker hur mycket jag saknar mitt jobb.
Är inte mycket för att ligga still.
Fick en julklapp av Toyota i dag.
Nej nu ska jag lägga mig i tid.
Hoppas jag vaknar pigg och kry i morgon.
I så fall ska jag till Häktet i Örebro och samtala med dom intagna om
Tro, hopp,kärlek, skvaller och lite skitsnck.
Jag betraktar dessa möten som mitt parlament.
Där har jag möjlighet att få svar på en massa svåra frågor
jag ständigt kämpar med i mitt arbete.
Här finns en stor kunskap som jag är glad att få ta del av.

Sov gott.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0