ZoZo 4/11-05

Hej.
Sovmorgon till kl. 10.30.
Efter frukost gick jag en långpromenad i skogen tillsammans med
Izy, Jessika, Krister och Diva.
Dom hade med sig fika.
Skönt med dessa skogspromenader.
På kvällen var jag på bio tillsammans med två av killarna.
Vi såg Josef Fares film ZoZo.
Tänkvärd film.
Om vad?
Gå och se den.
Det blev mycket film i helgen.
Har läst ut ”Muren” så nu får jag leta på något nytt i bokhyllan att läsa.
Det blir inget större problem med tanke på alla bra böcker jag fick i
50-årspresent.
Susanne och Alice bakade underbart goda lussebullar i dag.
Varma lussebullar och kall mjölk.
Oj, Oj, Oj....


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0