Katrinelund 18/6-05

Hej.
Fredagen slutade med ett ihållande regn.
Lördag morgon kl:8.00 kommer Alice och hennes kompis Julia och väcker mig till en morgon i fullt solsken.
Vi äter frukost och tittar lite på barntv. Sedan är det solning och bad som gäller hela dagen. Vid sextiden dyker Krister och Jesika upp och till Izys stora förtjusning är Zora och Lotus  med.
Vi går ner till lilla badet som heter Döparland med hundarna.
Det blev fullt race upp och ner i vattnet.
På kvällen kom Alices bästis Lina och Julia åkte hem.
Vi grillade kyckling som vi åt med klyftpotatis, bearnesås och tzasiki.
Barnen hoppar studsmatta hos grannen, Susanne solar och jag ska ta fram chokladkakan jag gömt bland böckerna vid nattduksbordet och lägga mig i sängen och läsa.
Nu är det äntligen sommar vid Katrinelund oh gud vad jag längtat efter detta lugn.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0