Hasseludden Yasuragi 10/11-05

Hej.

Kl: 8.30 kom Ulla och Olle hem till oss för att ta hand om barnen och hunden.
Vi åt frukost tillsammans.
Vid 10.00 åkte Susanne och jag mot Stockholm.
Med GPS i bilen och Susanne vid ratten var det en skön och fin resa.
Vi var frame strax efter 13.00 då hade vi hunnit äta lunch på en kinakrog i Orminge centrum.
Hasseluddens Ysuragi visade sig vara den lugna och kola miljö jag behövde.
Det började med att man satt på en liten pall och tvättade sig i lugn och ro.
Jag valde den tysta avdelningen.
Efter den nogranna tvätten gick klev jag ner i en varm källa.
40 graderigt vatten, mörkt och alldeles tyst.
Jag njöt i fulla drag.
Sedan tog jag på mig min Japanska rock och ett par tofflor och gick utomhuset där det fanns en varm bassäng.
Mörk och kallt i luften, 40 grader i vattnet med utsikt över Stockholms skärgård.
Silja linebåtar passerade med sina tända lampor alldeles utanför bassängen.
På kanten hade jag ett fat med med frukt och ett glas med jos.
Hallelulea!
Efter detta fick jag en annsiktsbehandling.
Kvällen avsluta vi med att äta en Japansk middag.
Äta rå mat med pinnar va en ny och spännande upplevelse.
Det var länge sedan jag kände mig så fri från min kropp.
Det var helt enkelt perfekt, alldeles fantastiskt ocg underbart
Sov som en stock i den Japanska sängen.
Tusen tack till er alla som gjort detta möjligt.

I morgon blir det en bra dag.
Håll fast vid dina drömmar
Hasse Arvidsson.

Kommentarer
Postat av: Kristin Johnsen

Va kul att du blev nöjd med presenten:-)
Kommer ihåg hur härligt jag och Marko hade det på Loka Brunn.

2005-11-12 @ 17:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0