Linn och Massimo 6/11-05

Hej.

Jag, Krister och våra hundar Izy och Diva tog en skogspromenad i ösregnet.
Vi blev dyngsura.
Väl hemma fick jag duscha Izy, hon var verkligen skitig
och full av små pinnar i pälsen.
Trött, Blöt och nöjd somnade hon sedan.
På eftermiddagen kom Linn och Massimo och åt Tacos hos oss.
Det blev en mycket trevlig eftermiddag.
Linn lärde Alice att knyta vänskapsband.
Sedan blev det mycket barnprat.
Massimo och Linn väntar sitt första barn i januari och det lyser av lycka och harmoni omkring dom.
Dom kommer att bli två underbara föräldrar i en skön blandning
av Sverige och Italien.
Efter maten och kaffet åkte vi ut med hyrbilen till Toyota
och skjutsade sedan hem Linn och Massimo.
Efter det åkte vi till Sandra och Jocke och hälsa på en stund.
Nu är det kväll och jag ska se på fotboll.
Gatafe – Barcelona.
Barcelona är mitt favoritlag efter ÖSK förståss.
Adrian har varit på Brädcentralen och skata i dag.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Mats E J

Vi tackar för senast, Hasse! Det var en mycket trevlig födelsedagsfest. Hoppas det gick bra att få hem alla presenterna.
Ikväll är det söndag och jag har jobbat som personlig assistent hela helgen och Anne har varit ledig.
Det är en konstig höst! Plus 11 grader ute och fortfarande känning av sommaren! Vädergudarna spår att vargavintern sätter in i januari! Huga.
Ha det så gött och hälsa hela familjen!
Peace, Love & Rock´n Roll från
Mats & Anne

2005-11-06 @ 22:18:42
URL: http://www.artzone.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0