90 blev 160 7/10-05

Hej.
I dag har det varit en dag full av förberedelser.
Stefan, Fredrik och Krister Hjälpte mig hämta bord och stolar ute i Brunsparken.34 bord och 30 stolar.
Sedan åkte vi ner till CV-matsalen där jag skulle få hyra koppar, fat och assietter. Jag fick låna allt som en 50-årspresent.
Stor kram och tusen tack till Ingvor CV-matsalen.
Morgon började annars med att jag räknade hur många som kommer på kalaset.
160 st. Jag trodde det var ca: 90. Lätt panik uppstår på morgontimman.
Ringer Mike.
Han är lugn och skrattar sitt vanliga goa skratt.
Det ordnar sig säger han helt lugnt.
Precis vad jag behövde höra när jag kände paniken började krypa upp efter ryggraden.
Ja, vad gjorde vi utan Mike och Lena.
Kvällen tillbringa Susanne, Mike, Lena, Ryll och jag  på Nya Teatern och packa upp bord och ställde ut stolar.
Massimo och Linn kom också och hjälpte oss.
Alice sover över hos sin bästis Lina och Adde har varit på Hagagården.




I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: susanne olofsdotter

Jag älskar dej, din grininga gamla gubbe! puss

2005-10-11 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0