Priviligerad och glad 4/10-05

Hej.
På fm var jag på försörjningsstöd tillsammans med en av killarnas
flickvän. Trevligt bemötande och allt gick jättebra.
Åt lunch med en kille som eventuellt ska börja hos mig.
Jag har som regel att man inte får tacka jag till min hjälp med mindre än att man först sovit på saken och tagit sig en rejäl funderare om man verkligen tror det kan hjälpa och om man är beredd att lägga ner det jobb som krävs.
Så vi får se vad han väljer att göra.
Annars har dagen bestått i att ta emot lite för tidiga gratulationer.
Det är många som läst artikeln i dagens NA och vinkat glatt och önskar mig en trevlig födelsedag.
Jag känner mig priviligerad och glad.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Peter Comét

Hej Hasse!
Hoppas du kommer ihåg mig från alla de gånger jag engagerat dig som föreläsare i Nora. Samtidigt som jag önskar dig en riktigt härlig födelsedag vill jag tacka dig för allt som du delat med dig av ditt liv till andra människor. Jag tror att dina föreläsningar har fått många att växa inombords och inse att bara man bestämmer sig för det så är det aldrig försent att förändra sitt liv.
//peter

2005-10-05 @ 16:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0