Restaurang Amano 22/10-05

Hej.
Städa lite på fm.
Sedan kom Madeleine och Lasse och tog en fika.
Första gången jag träffade Lasse.
Trevlig kille.
Adrian var på millencolinConventum i Örebro
Det hade varit grymt bra.
Kul att han börjar bli så stor att han kan gå på konserter själv.’
Det unnar jag honom verkligen.
Susanne och jag hämtade ut en av mina 50-årspresenter.
Middag för två på Restaurang Amano på Stallbacken i Örebro.
Om det var gott?
Det kan ni fethaja.
Förrätt: Grillade räkor med sallad och ädelostsås.
Varmrätt: Kungsfile / fisksoppa med färska musslor.
Vi drack ett alkoholfritt vin från Califonien. FRE.
Det var mycket gott till fisken.
Sedan avsluta vi med varsin espresso och två små utsökta chokladbitar.
I presenten ingick också barnvakt.
Tusen tack för en underbar kväll och ett fint minne.
Elisabeth, Lina, Anders och Fredrik.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Robert Mosén

Hej, Jag fick ett recept av en arb.kollega på ädelostsås. Men jag har ingen aning om vad jag ska ha för sallad till den. Gjorde massa sökningar på Google och din sida var det enda som kom upp. :) ... Kan du hjälpa mig med vilken typ av sallad dom serverade på Restaurang Amano? Kollade och kontaktade dom men har fortf. inte fått svar från dom. Tack på förhand.

2006-11-30 @ 13:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0