Sileshår 29/10-05

Hej.

Blev väckt 8.20 av Alice som var hungrig.
Gick upp och gjorde frukost åt oss två.
Efter lunch sov jag middag ett par timmar.
Sedan gick Izy och jag en långpromenad i skogen.
Vi hittade vitmossa som jag ska använder till dom köttätande växterna
jag har på jobbet.
Det ska också växa sileshår på denna mosse. Det är en svensk köttätare.
Ska dit med Krister i morgon och se om vi kan hitta några.
I dag var det alldeles för mörkt när jag kom fram.
Såg filmen ”Dag och Natt” med Mikael Persbrandt i huvudrollen.
Mycket bra film med bra skådespelare.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0