Carolus Rex 28/9-05

Hej.
I dag hade jag min sista grupp med grabbarna på Brokks.
Inte särskilt dramatiskt, mer ett ”sköt om er och ni vet var jag finns”
Dags att gå vidare.
Var på arbetsplatsbesök och det är alltid lika roligt som lärorikt.
Hoppas på mer uppdrag från företag nu som jag hade innan Brokks.
I kväll jobbar Susanne med sin kvinnogrupp Freya så jag och barnen är själva.
Det blir sagoläsning för Alice och själv ska jag läsa vidare på Ernst Brunners bok Carolus Rex
om Karl den xll.
En mycket bra bok som det är svårt att slita sig ifrån.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson

Här kan du beställa boken.
www.adlibris.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0