Full drag i Markbacken 24/9-05

Hej
I dag har jag varit konferencier i Markbackens centrum.
Det var fest för mötesplats Markbacken.
Ett samarbete mellan biblioteket, gården och Örebro boxningsklubb.
Jag har aldrig varit konferencier förut men efter detta gör jag gärna om det.
Snacka om mångfald.
Dagen inledes med hårdrock med gruppen Doroyy.
Sedan blev det sving med Markbackens gran old lady Maj-Lis Högberg och hennes Harmony sving.
Eritreanska förening dansade och sjöng.
Sedan blev det rapp med ground Hill inc från Markbacken.
Grymt sväng.
Maria Johansson och Peter Nygren bjöd på skön soul, och glädje.
Björn Sundin invigde mötesplatsen
Sedan avslutades dagen med Öre bros Hipp hopp-stolthet Pennybridge Kingz.
Snacka om coola lines. Grymt drag och bra mellansnack.
KÖP DERAS SKIVA.
Kolla in hemsidan
www.pennybridgekingz.com

Känner mig rik efter en dag med mångfald och nya sköna möten.
AIO
Hasse A
I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0