Höstkänning 22/9

Hej.

Förmiddagen var jag och en av killarna runt och fixa diverse bestyr.
Det var besök på försörjningsstöd, boka tid med en sjukgymnast och till sist ett besök på sjukhuset innan vi kunde ta lunch på Burger King.
Efter lunch hade jag ett samtal på min mottagning.
Sedan åkte jag hem och hämta Alice på skolan.
Adrian åt och stack sedan iväg till boxningsträningen på Örebro boxningsklubb i Markbacken.
På kvällen hade vi en bra grupp. Det känns att hösten är här.
Det infinner sig ett lugn och det finns tid för reflektion och eftertanke.
Hösten är min favoritårstid. Jag njuter av den höga, sköna luften och lugnet.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0