Barcelona vidare 5/4-06

Hej.


Först till bn Revision på morgonen.
Sedan ner till infektionskliniken och lämnade lite papper om min hälsa.
Jag är med i ett forskningsprojekt kring Hepatit-C .
Ett patientmöte på förmiddagen
och så följde jag med en kille till Beroendecentrum.
Efter lunch hade jag ett längre möte på Jakobsgatan.
Lämnade bilen till Susanne som hade sin kvinnogrupp på kvällen.
Åkte buss 7 ut till Björkhaga.
Lagade köttbullar och stuvade makaroner till barnen.
En av deras favoriter.
Såg en ganska trist fotbollsmatch på Tv mellan Juventus och Arsenal.
Men det viktigaste var att Barcelona vann och gick vidare till semifinal i Champions league.







I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0