ÖSK - Mjälby 4-1

HEJ.
Började dagen med två opiatmöten på Beroendecentrum.
Inget av dom gick speciellt bra.
Fyrkantigt, fyrkantigt.
Man står inte för det utan lägger skulden på Socialstyrelsen.
Fegt.
Var ute i ett bostadsområde och träffa en massa heroinmissbrukare.
Tufft, instängt, ofritt och tungt mycket tungt.
Vad säger man.
Vad gör man.
På eftermiddagen gick mycket av mina tankar till dom.

Senare var jag med Alice till ridskolan.
Där fick hon rida sin favorithäst Carmen.
På kvällen var jag och såg ÖSK vinna med 4-1 över Mjälby.
Dom spelade fantastiskt.
Stod mitt i hejarklacken.
Stadens stolthet -  Kubanerna.
Nu ska jag se matchen Arsenal – Villa real i Champions league.
Mycket fotboll – Härligt.

 

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hasse !

Du skriver i din blogg:
"Började dagen med två opiatmöten på Beroendecentrum.Inget av dom gick speciellt bra.
Fyrkantigt, fyrkantigt.Man står inte för det utan lägger skulden på Socialstyrelsen.Fegt."

Vad menar Du med det?? Ligger det något i Kristofer Musikkas kritik av vården av de beroende missbrukarna? Vad kan göras? Kan något göras? Är det klokt att göra något från vår sida = Patientnämnden. MVH
Johan Nyström
sekreterare/handläggare

2006-04-27 @ 10:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0