Karlavagnen 17/1-06

Hej.

På fm var jag och föreläste för ett gäng killar på häktet i Örebro.
Detta gör jag en gång i månaden och har så gjort i tre år.
Det är mitt parlament.
Här kan jag diskutera kriminalitet och missbruk med dom verkliga experterna.
Det är mycket lärorikt kan säga.
Jag hoppas jag kan ge dom lite hopp och att dom är lite gladare
och insiktsfullare när jag går än när jag kom.
Efter lunch kom två killar till min mottagning på Jakobsgatan.
Det var två killar jag träffade på häktet för 6 månader sedan.
Nu var dom fria och ville börja i min Torsdagsgrupp.
Vi ska ses och jobba vidare.
På kvällen ringde dom från radioprogrammet Karlavagnen
och ville att jag skulle vara med i programmet i kväll.
Dom hade läst min blogg och blev nyfikna.
Det ska handla om drömmar.





I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0