Strömming och Mercedec 9/1-06

Hej.
Ja då var det måndag igen och raka veckor.
Skönt.
Susanne blev påkörd i en rondell för någon månad sedan.
I dag var jag på Toyota och lämnade in bilen för reparation.
Under tiden betalar försäkringsbolaget en hyrbil.
Mitt problem är att jag bara får köra bilar med Automatväxel
eftersom jag skadat min högerarm i en motorcykelolycka 1975.
Toyota fixade en automatväxlad bil på Avis biluthyrning.
Å vilken bil sedan.
En så gott som ny silvermetallic Mercedec E 200 aut.
En riktig glidare.
Åkte sedan till Nyhyttans behandlingshem och hälsa på en kille.
Blev bjuden på lunch. Strömming och potatismos.
Görgott.
Åkte sedan hem till Björkhaga.
Men var först tvungen att åka förbi Krister så han fick se bilen.
Vad mer kan man begära av en måndag.
Strömming, potatismos och Mercedec.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0